30.01.2013

WOW!

Først og fremst: TUSEN TAKK til alle stemmene jeg fikk i årets mammabloggawards!
På grunn av dere kunne jeg stikke av med seieren "Årets mest estetiske mammablogg" for 2012

Først ble jeg jublende glad da jeg så noen i det hele tatt foreslo meg i denne kategorien. Det var utrolig stort for en så "liten" blogg som meg og i hele tatt komme igjennom, og at noen mente jeg fortjente den prisen.
Enda mer vill ble jeg da jeg så at jeg ble trukket ut som en av fem som skulle kjempe om tittelen, men at jeg skulle vinne hadde jeg ikke trodd.

Jeg kjempet med så mange andre flotte blogger, blogger jeg ser opp til og som inspirerer meg. Dette er virkelig stort! Jeg føler meg beæret og rørt over alle som har hjulpet meg å sanke stemmer, som har stemt på meg og trodd på meg. TUSEN TAKK!

Samtidig føler jeg et nytt press over bloggen.
Jeg må være kreativ, nyskapende og gi mer av meg selv. Jeg vil gå enda lengre og fange folks oppmerksomhet med mine hverdagsglimt, tanker, erfaringer og tilbakeblikk i det som skjer i livet vårt. Jeg vil gi dere det dere vil ha, og setter pris på kommentarer fra dere. Ris og ros!
Så er det noe dere vil lese om eller skulle hatt mer/mindre av, så fyr løs!

Igjen: TUSEN TAKK
- Jeg skylder dere alle en stor klem

15 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye :)

    Nyt livet og en flott dag!

    Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Det skal jeg gjøre :)

      Slett
  2. Grattis! Velfortjent :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Veldig stas!

      Slett
  3. Gratulerer sååå mye Stine. Det var spennende disse siste to dagene;))

    Ønsker deg en fin dag!
    klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk :) Ja, det var utrolig spennende og en stor ære å være nominert :)

      Slett
  4. Gratulerer så mye! Vel fortjent!:)

    SvarSlett
  5. Vel forjent snupp :))) Flinke deg =) Fortsett slik du gjør, det er nettopp derfor du ble nominert =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Veronika :) Det er så utrolig stas!

      Slett
  6. Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  7. Gratulerer så mye! Velfortjent:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med seieren, det var fortjent :)

    Ikke føl press - det er den bloggen du allerede har som har vunnet, så de som leser den er fornøyd med hva du allerede gjør :)

    Ha en fin-fin torsdag!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag