01.05.2014

Dørskilt på plass

//Skiltet er sponset
Velkommen til oss!
Etter 4 måneder i ny leilighet har vi endelig fått opp vårt nye dørskilt - med alle i familien
Skiltet har jeg "designet" selv hos Ukeplan.no.
Man kan sette tekst og blider som man vil, eller velge ferdige maler som hjelper deg. Man trenger ingen grunnleggende redigeringskunnskaper for å få til et personlig dørskilt. Jeg valgte å legge på en liten fjær som detalj for å fylle skiltet litt mer så her er det mange muligheter.

Dørskiltet er i pleksiglass og festes enkelt med 4 små skruer. Knotter i børstet stål gjør at dørskiltet får mer særpreg, samtidig som det kommer noen cm ut fra veggen og skaper et luksuriøs uttrykk. 

Ønsker du å bestille ditt eget dørskilt så kan du trykke HER. Ukeplan.no selger også Ukeplanleggere, magnetfolie med tilbehør for å nevne noe. Masse spennende å finne der for en ryddigere hverdag 
Akkurat nå har de også -20% på sine dørskilt.

ØNSKER DU Å VINNE VALGFRITT DØRSKILT?
Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en liten kommentar i dette innlegget, og jeg trekker en vinner om en uke! Høres ikke det flott ut?

Jeg er iallefall strålende fornøyd med vårt, så lykke til :)
post signature

10 kommentarer:

  1. Vil gjerne vinne:) Bli gjerne med på konkurransen på min blogg også. www.hildeboblen.blogg.no

    SvarSlett
  2. Så fint det var!
    Åja, jeg har fortsatt ikke dørskilt etter over 4 år i dette huset så om jeg vinner så er det virkelig noe jeg trenger - og nåogså ønsker meg :D

    SvarSlett
  3. Åja, gjett om jeg har lyst på dørskilt!
    Har bodd her i 4år og dørskiltet til de første eierene av dette huset henger fortsatt på døra...
    Vi trenger virkelig ett dørskilt som sier "her bor vi" :)

    SvarSlett
  4. Margrethe1/5/14 23:44

    Jeg vil gjerne også være med i trekningen:-)

    SvarSlett
  5. Vinne et dørskilt hadde vært fint!! :D

    SvarSlett
  6. Åh så herlig!! Er det noe vi mangler her hjemme så er det dørskilt! Jeg melder meg på :D:D

    SvarSlett
  7. I går var det 6 år siden vi flyttet inn i huset vårt og vi har ENDA IKKE dørskilt!! Har tenkt på det sååå mange ganger! Har til og med surfet på nettet og sett på, også disse kjempefine fra ukeplan.no. Men har ikke fått ræva i gir og bestilt! Så jeg prøver lykken her, kanskje det endelig kommer opp et dørskilt hos oss ;)

    SvarSlett
  8. Har akkurat kjøpt og overtatt hus, så et dørskilt hadde passet veldig bra :-)

    SvarSlett
  9. Har også nettopp kjøpt hus og mangler dørskilt :)
    LisaAlexandra91@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Åh..det hadde passet helt perfekt til inngangspartiet vårt :-D *ønske,ønske*
    jmbreivik@hotmail.com
    -Janne-

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag