26.06.2017

Ikke som planlagt

//Reklame for egen butikk
God mandag, folkens!
Hatt en fin helg? Jeg hadde gleda meg utrolig mye på to dager fri med jentene mine, få unna noen gjøremål og nyte det forholdsvis fine været vi skulle få over Trøndelag. Men våknet med feber på lørdag, og vært sofaliggende hele helgen.

Kroppen har fått slappet av i det minste, selv om jeg ikke klarer å komme på en ting i verden som er kjedeligere enn å ikke ha energi til å ikke stå oppreist. Inn med tilskudd som Argi+, propoliskapsler, c-vitaminer og kokt vann med sitron, fersk ingevær og honning. Alt for å styrke immunforsvaret.
  For å få tiden til å gå begynte jeg å strikke et Chuncky ullteppe i 100% tykt ullgarn som jeg har ønsket meg lenge. Jeg synes disse er så utrolig kule, og da Hobbyvimsa la ut oppskriften på sin blogg (link), var jeg ikke sen med å bestille garn og strikkepinner. 

Jeg fikk garnet litt rimeligere også, for Adlibris hadde 25% avslag, i tillegg til at de er Lyonesspartnere, så da fikk jeg brukt mitt fordelskort og tjente enda mer på det! Gøy å spare penger på ting man uansett trenger. Vil du ha et gratis fordelskort du også så send meg en mail, så får du det av meg. stinelervik@gmail.com

Nå er en ny uke sparket i gang og feberen håper jeg er på tur ut kroppen. Har kommet meg på jobb, men kjenner at jeg ikke er spesielt kreativ i dag. Får krysse fingrene for at formen drar seg til utover dagen, og solen kommer tilbake.
Ønsker dere en riktig fin dag



Honningen får du kjøpt i min nettbutikk her (link

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag