08.08.2017

Ebay
-Favoritter-

Ebay har blitt en stor favoritt når det er små ting til meg selv eller hjemmet som skal handles inn. Alt fra hårstrikk, kakeutstyr, leker til barn, og pynteting finner man ofte svært billig fra andre land, og det er lett å la seg rive med når man finner den ene nyttige (?) tingen etter den andre. Selv om det bestandig ikke ser likt ut som på bildet, har jeg gjort mange gode kjøp på Ebay gjennom årene. 

Les også: Mine Ebay fails 

Men dette innlegget var tenkt for å dele noen av mine beste kjøp. 

  
  
  

7.klokke| 8. Kjole| 9. Øredobber

  
   

|10. Bluse| 11. Choker| 12.Øredobber| 13. Armbånd| 14. Deksel| 15.Kjole
|16. Vaianakjole |17.Badekritt| 18.Hårbånd|


Ønsker du å se noe av det andre jeg har funnet på Ebay, så sjekk ut min Collection her


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag