03.08.2017

Sommerferien 2017

Hei dere!
Jeg er tilbake fra en fantastisk fin sommerferie. I år ble vi bare hjemme i Trøndelag, og nå kjenner jeg at jeg ikke kunne tatt en bedre avgjørelse enn akkurat det. 

Vi har vært både på Hitra med min familie, og på Fosen med Arilds familie, med strålende sol så og si hver dag. Dette har ført til late dager ved stranda, bading, soling, krabbefiske og båtturer, is, grilling og total avslapping. Det at vi ikke har hatt noen faste gjøremål har også ført til glade barn som virkelig har fått følelsen av ferie: bare kos, sove lenge og være opp litt senere enn vanlig.
Så mange gode minner vi har skapt denne sommeren! Er så takknemlig



 




 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag