25.10.2017

Lykkeliten
- barneklær for de minste -

Jeg har den store glede av å kunne vise dere de første bildene fra det vi håper skal bli en papirbok veldig snart: "Lykkeliten"
Mønstrene er laget av min flinke nabo Heidi, og jeg ble så forelsket i både tøyet, fargene og mønstret at jeg spurte om jeg fikk dele med dere her på bloggen.

Mønsterene i boken er på pinne 4,5 og har oppskrifter fra prematur og opp til 4 år. 
Boken er laget slik at det skal være enkelt for nybegynnere å forstå, og med masse bilder og forenklet tekst. Foreløpig selges ikke enkeltmønster, men har du spørsmål eller andre henvendelser så bare send Heidi en mail på: heidimarieandersen@gmail.com

Se så fine :










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag