16.10.2017

Rykende ferskt brød på døren

Sent i går kveld kom vi på at det var heller dårlig med frokostutvalget før skole og barnehagestart i dag. Det har vært høstferie og jentene har vært bortreist i over en uke og da jeg ikke spiser særlig mye brødmat heller, så kjøleskapet var ganske så tomt. Vi har tidligere brukt Morgenlevering for frokost på døren og vært ganske fornøyd med det, men siden klokken var over 21, var det for sent å bestille derifra. Da kom jeg på lappen som jeg fikk i postkassen noen dager før!

Lappen var et åpningstilbud fra Brødboksen.no som nettopp hadde åpnet for levering i Trondheim, og i tillegg kunne tilby oss halv pris på det vi bestilte første gang. Jeg trodde kanskje vi var for sene, men det viste seg at vi kunne endre vår leveranse helt frem til midtnatt.

Jeg lastet ned appen og tittet på menyen; stort utvalg av brød - også surdeigsbrød, søt gjærbakst, fersk juice, kaffe, pålegg, smoothies og meieriprodukter. Jeg ble svært positivt overrasket over utvalget og med få tastetrykk på mobilen var mandagens frokost reddet.

I dag tidlig tuslet jeg ned for å se om frokosten stod der, og det gjorde den! I tette bokser slik at meieriproduktene fortsatt var kalde, og boksene med brødmat var fykende ferske. Lukten av fersk gjerbakst kan ikke beskrives, og det reddet en ellers så regntung mandag her i huset.
For en start på dagen!

Foto: brødboksen.no / IG @jennymarieandersen 


Først synes jeg kanskje prisene var litt for dyre i forhold til andre leverandører vi har bestilt fra.
Nå, etter vi har testet ut så skal jeg si at de ekstra kronene er virkelig verd det. Andre leverandører tilbyr også "ferske" brød, men fra brødboksen var baksten fortsatt varm på grunn av boksene de kom i. I tillegg liker jeg veldig godt at man kan bestille et "helt måltid" ikke bare brød.

Jeg så de hadde surdeigsbrød på meyen og tenkte at de sikkert lagde det på pulver, som mange gjør. Men i ingredienslisten så jeg at brødene var bakt med ekte surdeigsstarter, og jeg fant både spelt og rugbrød bakt på denne måten. Det ble storfavoritt hos meg.


Boksene maten kommer i, hentes på neste bestilling, eller du kan bestille henting av disse.
Du betaler kun for de varene du skal ha, og ingen krav til minstekjøp
Brødboksen tilbyr gratis levering og er åpent alle dager!
Frokosten blir levert før 06.30, men litt senere på helg, og du trenger ikke å være våken for å ta imot disse da de settes diskret utenfor inngangsdøren din. Du kan velge å betale med en gang, eller samle alle dine bestillinger på en faktura som da sendes ut to ganger i måneden.


I følge hjemmesiden www.brodboksen.no så kan de tilby levering i store deler av Oslo, og Akershus, bortsett fra sentrumsområdet innenfor Ring 1 og noen områder innenfor Ring3.
Stavanger, Sandnes og Trondheim.
I løpet av 2018 har de også levering til Drammen, Tønsberg og Bergen.


Ønsker du å prøve frokost på døren fra Brødboksen.no kan du bruke min rabattkode ved å klikke på denne linken eller bruke kode stine1365.
Denne koden gir deg 150,- i frokostkreditt og når du har handlet over 350,- så vil jeg også få 150,- i kreditt for å ha tipset deg om dette. Bor du i Trondheim har jeg også en kode som gir hele halv pris på ditt første kjøp som et åpningstilbud. Send meg en mail på stinelervik@gmail.com så skal du få den.
Hvis du er usikker på om de leverer til deg kan du enkelt sjekke ut det på deres hjemmeside

Ikke et sponset innlegg, men en varm anbefaling og tommel opp for Brødboksen.no!

Foto: brødboksen.no //IG @blitthektapaintrior 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag