31.10.2017

Små endringer
kan endre alt

//Reklame for egen
nettbutikk
God morgen =) 
Oktobers siste dag, og Halloween!
Jeg har lovet jentene å bli med ut i kveld for å gå "knask eller knep" og før den tid må vi kjøre pappaen til båten for nye 3 uker på jobb venter.
Jeg har egentlig vært litt negativ til denne tradisjonen, men etter vi gikk for første gang i fjor så var det ganske koselig. En liten tur rundt der vi bor, før vi tar turen til pappan min som bor like bortenfor og heller sitter der å deler ut godis til alle søte små/skumle som ringer på.
Med regnbygene som ligger over Trøndelag nå, synes jeg det høres ut som en god plan.

Nå som november banker på døren, og desember er like rundt hjørnet tenkte jeg å sette igang med C9 nå i november. Jeg har god erfaring med denne fra før, og trenger også du et vennlig spark bak for å komme inn i gode rutiner med kosthold og fysisk aktivitet, håper jeg du blir med å tar den sammen med meg og en liten gjeng som starter opp onsdag 8.november
Det er så mye lettere når man er flere sammen og kan støtte hverandre gjennom en facebookgruppe om ønskelig.



En genial pakke som på 9 dager kan hjelpe deg å komme igang med sunnere vaner og på vei mot et smalere sunnere jeg. Den gir deg alle verktøyene du trenger for å lykkes.

Dette er, dessverre, en litt misforstått pakke: C9 er ingen "quickfix" eller "slankekur"
Det er 9 dager der du skal holde fullt fokus for å endre noen vaner som på sikt vil gi deg resultatene du ønsker. Endring er ikke gjort over natten, og selv om man ofte vet hva man bør gjøre kan det være vanskelig å komme igang - og det er her C9 kommer igang. 
C9 er laget som første boks i et 99 dagers langt FIT-program, og det er helt individuelt hvor lenge man ønsker å gå på programmet: 9 dager, 15 dager eller 30 dager. Viktig å huske på at om man går man tilbake til gamle vaner fra dag 10 vil man ikke ha noe nytte av denne. 

Det å miste noen centimeter og kilo KAN være en hyggelig bieffekt, men ikke hensikten med dette programmet. 
For meg er C9 motivasjon. Det betyr at jeg er flinkere til å spise nok (dette er dessverre en utfordring for meg i hverdagen) det er en motivasjon til å være mer aktiv i hverdagen - og gjerne sammen med barna, og bli mer bevisst mine valg som jeg kanskje ikke tenker så hardt over til vanlig. 
Jeg opplever også at jeg blir lettere til sinns, blir kvitt søtsuget og føler meg mye renere i kroppen -noe som jeg trenger nå som mørketiden kom litt brått på meg denne gangen.

Vil du vite mer om C9, eller ønsker å bli med når jeg setter igang nå i november så send meg en mail på stinelervik@gmail.com

Pakken kan også bestilles i min nettbutikk: (linker under)
Smaken på shaken er eneste forskjell i pakkene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag