03.10.2017

Vil du jobbe sammen med meg?

Høsten står for dør med koselige innekvelder under pleddet, tente lys og mørke kvelder.
En ny årstid betyr også en ny start for veldig mange. Den kalde høstluften som treffer deg i ansiktet om morgenen kan være et fint tegn på at livet skjer og at dagene går. Jeg synes det er fint med slike påminnelser.

Nå i oktober ser jeg etter flere kolleger å jobbe sammen med i en svært spennende bransje i stor vekst, og ville høre om det var noen der ute av mine lesere som trenger denne muligheten?

Hva du ønsker å oppnå er det du som bestemmer.
Veldig mange mener de ikke har tid, men tid er noe man skaper - ikke får, og ja, det vil gå på bekostning av noe annet som f.eks TV-titting eller scrolling på Facebook, men med tiden kan du få frigjort mer tid til å gjøre det du vil. 

Trenger du en ekstra inntekt på noen tusenlapper hver måned? Kanskje trenger du et nytt arbeidsmiljø? Kanskje din største drøm er å hjelpe andre? Kanskje er du en av oss som ønsker å bestemme mer over egen tid? Kjenner du det igjen i noe av det over her så håper jeg du tar kontakt, så skal du få mer informasjon

Veiledning og oppfølging blir gitt hele veien og selv om du er selvstendig skal du selvfølgelig aldri føle deg alene. Hvem vet - kanskje denne muligheten er akkurat det du ser etter?

Er du over 18 år og vil jobbe med meg?
Unsplash.com

4 kommentarer:

  1. Dette høres veldig spennende ut! Jeg vil gjerne høre mer om dette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy Merethe Susanne =)
      Jeg har sendt deg en mail.
      Ser frem til å høre fra deg

      Slett
  2. Jeg vil gjerne høre mer om dette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy å høre! Jeg fant ingen kontaktinfo på deg, så fint om du sender meg en mail til stinelervik@gmail.com så skal jeg fortelle mer om hva jobben går ut på

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag